сряда, 5 ноември 2008 г.

Първият ден на 27

Как изглежда животът на 27?
Еми ето така:
Все по-рядко ме е грижа за негативното мнение на другите, все по-рядко ми се случва да повярвам на някой, който ми казва "не ставаш". Всъщност доста са нещата с който ще се похваля.
Научих се да виждам истинските неща в живота и да ги ценя. Научих се да готвя, при това, без никаква скромност, много добре. Излезнах от глупавите стереотипи и категории и смятам, че свободомислещ е най-добрата категория, в която може да бъде поставен даден човек. Намерих си работа, където шефовете ми казват: "Благодаря! Оценяваме усилията ти" и наистина го правят. Научих се да бъда позитивно мислещ човек, който излъчва позитивна енергия. Научих една истина за живота, която доста хора може би не осъзнават, а именно, че съдбата е нещо, което всеки сам определя за себе си, че нищо не се случва без да го мислиш независимо дали го искаш или не. Научих се да ценя доверието и да го измервам справедливо. Разбрах за силата на любовта и за болката и. Разбрах, че никой не може да ме контролира и да си го постави за цел е безпредметно. Научих се да ценя човека по това, което е отвътре. Поствих си за цел да създам щасливо семейство и да бъда добър баща и съпруг. Научих се да бъда независим и да разчитам първо на себе си. Разбрах кои са ми приятели и кои не са. Врагове нямам и игнорирам хората носещи негативна енергия. Научих се да усещам смущенията в хармонията си и кой и с какво внася смущение в нея. Научих се да гледм напред и да следвам мечтите си. Да не мисля за пречките, а за крайния резултат. Научих се да правя музика, да създавам хармония от дисхармония. Мечтая за голямата сцена и за все по-голямо признание. Научих много за таланта на отделния човек, че всеки може да го развие и усъвършенства, стига да го иска достатъчно силно. Научих се да съм октрит и не ме е грижа кой не ме приема. Научих се да не правя намеци, а да казвам в прав текст важните неща. Научих много за секса и най-важното е, че няма заместител. Осъзнах, че имам дарбата да доставям сексуално удоволствие и лесно намирам начин за това. Научих се да гледам в своята паница и да лежа на свойта черга.
Научих се да виждам, когато се гледам.
Знам как искам да изглежда животът ми на 30.

Няма коментари: