петък, 8 февруари 2008 г.

Възприятията за секса у мъжа и жената.

Това е история която не съм писал аз, но понеже е често срещано явление и е много показателна реших да я публикувам...
Та..
"Скъпи, не ми се прави секс!..."
През целия си досегашен живот не успях да разбера разликите във възприятията за секса при мъжа и жената. Клишетата от рода на „мъжете са от Марс, а жените от Венера„ сащо. Не мога да разбра защо сме толкова различни.
Преди няколко вечери си легнахме с жена ми и се приготвихме за сън. Имах голямо желание да правим секс и започнахме да се докосваме под завивките. Искам да отбележа, че любовната игра не беше едностранна, а взаимна.
Скоро вече бях много възбуден и тъкмо да пристъпя към действие, жена ми ми каза: „Скъпи, не ми се прави секс! Искам просто да ме гушкаш!„ , на което аз успях само да я погледна въпросително в очите с много учудено и неразбиращо изражение на лицето. „Вие, мъжете, не може да разберете сексуалните потребности на жените! Имам желание само да се сгуша в теб!„ . Тази нощ не правихме секс.
На следващия ден излязохме с жена ми на пазар в един огромен търговски център. В един елегантен и скъп бутик тя премери дузина прекрасни рокли и всички и стояха превъзходно. Милата ми съпруга не можеше да избере измежду три от тях. Тогава неочаквано, дори и за мен, й предложих да вземе и трите. Трябваше да видите погледа й.
В него се четеше почуда, щастие и вече се забелязваха малки искици сексуална страст. Радостна тя ми каза, че за новите и рокли трябва да премери и няколко чифта подходящи обувки, които струваха около 500 лева. И тук отговорът, които последва от моя страна беше „Разбира се, скъпа!„
Настроението и вече беше много добро. Искрите от преди половин час бяха прераснали в пламъци. Почти бях успял да разруша образа на тези безчуствени същества - мъжете! До бутика се намираше и едно бижутерско ателие. Жена ми се втурна в него и след минута излезна с прекрасна гривна с диаманти като отправи страстен поглед към мен и умолително зачака отговорът ми. Чу се още едно „ДА„! В очите на съпругата ми се забелязваше вече животинска страст и образът на мъжете беше тотално променен. С всичките рокли, обувки и бижута тя се отправи към касата.
„Скъпа, знаеш ли, нещо нямам желание да купувам каквото и да е. Не ми се правят покупки.„ Жена ми застина на мястото си и ме погледна учудено. Какво ли и минаваше през главата. На лицето и се четеше изненада, обаркване и ярост. „Вие, жените, не може да разберете потребностите от покупки на мъжете! Искам просто да ме гушкаш!„ .
Последваха няколко много тежки дни. Вече отново спим в едно легло, но май няма да правя секс дълги години. Но чуството в онзи момент в търговския център е незаменимо...

Няма коментари: